Antonelli Orchestra i Tivoli
,- /dag
Alle priser er pr. dag ex. moms og levering
[vc_row el_position="first"] [vc_column width="1/2"] [vc_column_text el_position="first last"] Festorkesteret, The Antonelli Orchestra, som er husorkester på TV programmer som Vild med dans og Hit med sangen, gæstede i maj det nybyggede akvarie i Tivoli. Anledningen var en firmafest, og programmet var presset. Antonelli er et efterspurgt orkester, og spiller ofte flere jobs på samme dag. Af samme grund var der ikke noget der hed lydprøve før showet, og bandet ankom kort tid før de skulle på scenen. Dette stillede store krav til lydteknikeren som forestod afviklingen, som på en gang skulle skabe det lydmix som publikum hører, men samtidig gætte sig til hvordan hver af de 10 musikere på scenen ønskede deres personlige monitormix. Under sådanne forhold spiller både erfaring og forberedelse ind. Jonas Rose Høeg er en erfaren lydtekniker, som ofte varetager mere krævende opgaver, so m fks. Antonelli Orchestra, fortæller: ”Vi var på forhånd klar over at de ville blive en ”flyvende start” i dag, og derfor har vi også gjort ekstra meget ud af vores lydmæssige forberedelser. Dels har vi i tæt samarbejde med Antonellis baggears stab været igennem hver enkel position i forhold til hvad de mente var optimalt, dels har vi trukket på vores egen erfaring i forhold til hvor de plejer at ville hen. Antonelli er et meget levende og kommunikerende scene orkester. De ”opfinder ” deres show mens de er på scenen, og dette kræver at de virkelig kan mærke og fornemme hinanden deroppe. [/vc_column_text] [/vc_column] [vc_column width="1/2"] [vc_gallery type="flexslider_fade" interval="3" onclick="link_image" img_size="300 x 200" images="1072,1073,1074,1075,1076,1077,1078,1079,1080" custom_links_target="_self" el_position="first"] [vc_column_text el_position="last"] Derfor gjorde vi meget ud af at tilrettelægge scenelyden så alle positioner kunne fornemme så meget af de andre som muligt – men stadig lavt nok til at det var nemt at kommunikere. Endelig brugte vi meget tid på Nellie Ettison og Daniel’s Sitrit (red. de 2 forsangere) in-ear monitor, og sørgede for at de stod så klart som vi selv gerne ville have dem, hvis vi var i deres sko.” Alt i alt vil jeg sige at det fungerede fint. De gik på scenen, og der var meget lidt der skulle rettes til. Vi havde dedikeret en tekniker til at stå i siden af scenen og tage imod dessiner fra musikerne – men dem var der meget få af. Så de må have følt sig godt tilpas deroppe. Og herude lød det jo af en million. Hvordan kan det andet på d&b Q7’ere med Q-subs?” afslutter han med et smil. Arrangementet blev afviklet på en Allen & Heath iLive 112 pult, d&b Q7 og Q-subs samt EAW 12" og 15" Microwedges på scenen. [/vc_column_text] [/vc_column] [/vc_row] [vc_row el_position="last"] [vc_column] [vc_gallery title="Se fotos fra arrangementet:" type="image_grid" interval="10" onclick="link_image" img_size="82 x 55" images="1080,1079,1078,1077,1076,1075,1074,1073,1072" custom_links_target="_self" el_position="first last"] [/vc_column] [/vc_row]
Det rigtige udstyr til dit arrangement?
Ring nu: 71 99 10 20 og tal med en tekniker.